Leveringen & Retouren

Verzending van uw bestelling 


De bestellingen worden bezorgd door PostNL en PostNL Pakketten. Al de producten worden aangetekend verzekerd. U krijgt daarom van ons bij elke bestelling een 3S nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.


Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: 'error' zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. 

 

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

 

Verzendkosten

Bestellingen vanaf 50,- worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Onze verzendkosten onder de 50,- zijn voor afleveradressen in Nederland 6,95,- per bestelling. Bestellingen binnen Europa verzenden wij vanaf 100,- Gratis, anders 15,- Euro. Bestellingen wereldwijd verzednen wij vanaf 500,- gratis, anders 35,- Eiro.

 

Levertijden

Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Een groot deel van de artikelen hebben wij op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad heeft u in Nederland de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 14.00 uur. 

 

Een deel van de artikelen hebben wij niet op voorraad. Door goed contact met de leveranciers heeft u in de meeste gevallen het artikel binnen 12 werkdagen in huis. 

 U word van de geschatte levertijd altijd persoonlijk op de hoogte gesteld na uw bestelling.

  

Afleverdag - Nederland

 

Besteldag op de website

 

Thuisbezorging

maandag

woensdag

dinsdag (tot 14.00 uur)

woensdag

woensdag (tot 14.00 uur)

donderdag

donderdag (tot 14.00 uur)

vrijdag

vrijdag (tot 14.00 uur)

zaterdag

zaterdag

woensdag

zondag

woensdag

 

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in 1x keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x keer bij u te laten bezorgen. Mocht dit onverhoopt niet tot de mogelijkheden behoren, dan zenden wij allereerst de artikelen verzenden die wij op dat moment op voorraad hebben en later de overige artikelen GRATIS. 

 

Volgen van uw bestelling 

U krijgt na uw bestelling een persoonlijke email van Brogues Herenschoenen met hierin de geschatte levertijd en het 3S nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. 

 

Buitenlands afleveradres 

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande levertijden als indicatie. Bestellingen binnen Europa boven de 100,- worden GRATIS verzonden. 

Optie

 

Bezorgtijd (indien op voorraad)

Verzendkosten

Nederland

 

24 uur

6,65-

Belgie, Duitsland, Luxemburg 

 

2 tot 3 werkdagen

15,-

Overig EU, Noorwegen, Zwitserland

 

3 tot 6 werkdagen

15,-

Overige Europese landen 

 

7 tot 9 werkdagen

15,-

Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied

 

3 tot 6 werkdagen

35,-

Overige landen 

 

2 weken

35,-

Azie,Australie,Nieuw-Zeeland 

 

3 tot 6 werkdagen

35,-

 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd

Brogues doet haar best om alles zo transparant mogelijk te laten verlopen. Onze visie is dat duidelijkheid voor alle partijen het beste is. Wij dragen zorg voor uw producten. Mocht u onverhoopt na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, kunt u dan alstublieft contact met ons opnemen.

 

Levertijd verstreken

Het kan voorkomen dat een artikel niet meer te verkrijgen is. Wij zullen u dan persoonlijk op de hoogte brengen van dit jammerlijke feit. 

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening. 

 

Landen buiten de EU 

Buiten de EU zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land. 

 

Retourneren 

Het kan voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan binnen 14 werkdagen na aflevering, mits de geleverde artikelen zich in de originele verpakking bevinden en onbeschadigd zijn. In de Algemene Voorwaarden vindt u aan welke vereisten u moet voldoen. Let op: de kosten van de retourzending komen voor uw eigen rekening. U dient Brogues op voorhand schriftelijk of per e-mail op de hoogte te stellen van het annuleren van de overeenkomst. Retouren dienen te worden verzonden aan:

 

Brogues Herenschoenen
Naarderstraat 30
1251 BC Laren
Nederland